Szukaj

Dlaczego mój mail nie dotarł do odbiorcy?

Informacje o tym są podane w mailu zwrotnym – zwykle “Mail Delivery System” lub “Undelivered Mail Returned to Sender”. Oto najczęstsze komunikaty:
1. “Mailbox /maildir over quota” – Konto pełne – należy skasować zbędne maile lub zwiększyć pojemność konta.
2. “Quota exeeded” – konto pełne – Należy skasować zbędne maile lub zwiększyć pojemność konta.
3. “User unknown in local recipient table” – Nie ma takiego użytkownika na serwerze odbiorcy – dowiedzieć się o właściwy adres.
4. “Temporary problem. Please try again later.” – Chwilowy problem z serwerem odbiorcy – należy spróbować ponownie za jakiś czas.
5. “Recipient address rejected: Tymczasowe wstrzymanie dostarczenia poczty.” – Chwilowy problem z serwerem odbiorcy – należy spróbować ponownie za jakiś czas.
6. “Sorry, no mailbox here by that name / skrzynka pocztowa odbiorcy nie istnieje” – Nie ma takiego konta – dowiedzieć się o właściwy adres.
7. “Greylisting in action, please come back later” – odbiorca jest na szarej liście (tymczasowa blokada antyspamowa) – należy spróbować ponownie. Warto też poinformować odbiorce w inny sposób o zaistniałym problemie. Administrator jego poczty może usunąć odbiorcę z list spamowych.

Należy pamiętać, że tzw. zwrotka powinna być dostarczona, ale administrator serwera może zablokować takie informacje. Radzę wtedy skontaktować się z nim w celu uzyskania danych o prawdopodobnych przyczynach.

Pamiętaj!
Masz pytania?            Chcesz wiedzieć więcej?                  Coś jest niezrozumiałe?
Pytaj a odpowiem!
Tu możesz się ze mną skontaktowąć
www.krainanetu.pl