Prosto o necie

Szukaj

Jak usunąć pocztę z serwera?

Sam problem powstaje zwykle, gdy pozostawiamy “kopię wiadomości na serwerze” lub odbieramy pocztę przez webmaila (przez stronę). Są na to 2 sposoby: 1. Najprostszy sposób to zalogować się na konto przez webmaila i usunąć wybrane maile. Należy pamiętać o opróżnieniu kosza, gdyż niektóre serwery doliczają jego pojemność do pojemności skrzynki. 2. Zmieniając ustawienia konta w programie pocztowym.Należy wejść we właściwości konta (zwykle przez menu główne Narzędzia> Konta >przycisk właściwości), odznaczyć “pozostaw kopie wiadomości na serwerze” […]

Dlaczego mój mail nie dotarł do odbiorcy?

Informacje o tym są podane w mailu zwrotnym – zwykle “Mail Delivery System” lub “Undelivered Mail Returned to Sender”. Oto najczęstsze komunikaty:1. “Mailbox /maildir over quota” – Konto pełne – należy skasować zbędne maile lub zwiększyć pojemność konta.2. “Quota exeeded” – konto pełne – Należy skasować zbędne maile lub zwiększyć pojemność konta.3. “User unknown in local recipient table” – Nie ma takiego użytkownika na serwerze odbiorcy – dowiedzieć się o właściwy adres.4. “Temporary problem. Please […]

Czemu ja widzę stronę a ktoś inny nie lub na odwrót?

Internet i połączenia internetowe można porównać do sieci dróg. Jedne są szersze (większa przepustowość), inne węższe (mniejsza). Mamy też skrzyżowania (spięcie kilku łączy w 1 większe lub na odwrót).Tak jak na ulicy zdarzają się korki, tak w necie przeciążenia niektórych miejsc lub kolizje (awarie). W przypadku przeciążenia nie pozostaje nic innego, jak poczekać na zwolnienie przepustowości.W przypadku awarii czekamy na jej naprawienie lub podpięcie drogi okrężnej. Jednak różne osoby chcą dotrzeć do tego samego celu […]

« Previous Page